پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112240
آخرين قيمت دلار، سکه و طلا در بازار/ نتيجه آزمايش پرسپوليسي‌ها روشن شد/ توافق اتحاديه‌هاي‌ صنفي براي‌ بازگشايي‌ بازار/ ? نقطه بي‌نظير دنيا براي زندگي/ عكس تكان‌دهنده از قتل عام سربازان سوري
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 791


آخرين قيمت دلار، سکه و طلا در بازار

مهر: رئيس اتحاديه کشوري طلا و جواهر با بيان اينکه نرخ ارز در حال پائين آمدن است، قيمت هر دلار آمريکا را در حدود 3000 تا 3100 تومان اعلام کرد.
 
محمد کشتي آراي درخصوص آخرين قيمت دلار در بازار اظهارداشت: براساس آخرين گزارشاتي که بدستمان رسيده است هم اکنون قيمت ارز در بازارروند نزولي داشته است بطوريکه هر دلار آمريکا در حدود 3000 تا 3100 تومان شده است.
 
وي همچنين در رابطه با قيمت سکه تمام نيز گفت: درحال حاضر قيمت هرسکه تمام بين يک ميليون و 150 تا يک ميليون و 200 هزار تومان است.
 
به گفته رئيس اتحاديه کشوري طلا و جواهر قيمت هر گرم طلاي 18 عيار نيز درحدود 115 هزار تا 120 هزار تومان است.
 
وي همچنين نسبت به اعلام ساير قيمتهاي ارز ابراز بي اطلاعي کرد.

نتيجه آزمايش پرسپوليسي‌ها روشن شد

فارس: جواب آزمايش بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس پس از اتفاقات بازي با سپاهان مشخص شد.

دکتر وجيه‌الله چشمه‌سري اظهار داشت: ‌با پيگيري‌هاي فراوان و پس از اينکه 2 بار نمونه‌گيري‌هاي بازيکنان پرسپوليس را به آزمايشگاه‌ها داديم بايد اعلام کنيم که هيچ گونه موارد مشکوکي در آزمايش‌ها ديده نشد.
 
وي افزود: اين آزمايش‌ها به طور دقيق و ريزبينانه ديده شده و از 4 بازيکن ما که کمي مشکوک‌تر از سايرين بودند انجام شد اما پزشکان صبح امروز در جلسه‌اي به ما اعلام کردند که اين نمونه‌ها هيچ مشکلي نداشت.
 
اين در شرايطي است که با توجه به اين اتفاق به ابهامات در خصوص بازي پرسپوليس و سپاهان اضافه شد و در جلسه‌اي بين کادر پزشکي و مديرعامل باشگاه پرسپوليس مقرر گرديد که مسائل ديگر در خصوص اين اتفاق پيگيري و به مردم و هواداران پرسپوليس اعلام شود.
 
پس از ديدار پرسپوليس مقابل سپاهان چند بازيکن اين تيم دچار بي‌حالي شدند.


توافق اتحاديه‌هاي‌صنفي براي‌بازگشايي‌بازار

مهر: در جلسه صبح امروز روساي اتحاديه هاي صنفي کشور اعم از توليدي ، توزيعي و خدمات فني توافق شد که بازار از روز شنبه بازگشايي شود.

روساي اتحاديه هاي صنفي  توليدي ، توزيعي و خدمات فني صبح امروز در جلسه اي با حضور نمايندگان بسيج اصناف توافق کردند تا از صبح شنبه بازار با حضور نيروهاي امنيتي بازگشايي شود. آنها خواستار تامين امنيت واحدهاي صنفي مستقر در بازار بزرگ تهران شدند و اعلام کردند که مشکل اصلي عملکرد اقتصادي دولت است و آنها همچنان به نظام و انقلاب پايبند هستند.
 
به گفته روساي اتحاديه هاي صنفي ، دولت و وزراي اقتصادي با تصميم گيري هاي اشتباه آثار مخربي را بر اقتصاد بر جاي گذاشته اند ضمن اينکه به اعتقاد آنها دولت معتقد است که اصناف هيچ گونه جايگاهي در اقتصاد ندارد.
 
اتحاديه هاي صنفي توليدي ، توزيعي و خدماتي تهران همچنين بيانيه اي در دفاع از رهبر معظم انقلاب اسلامي و نظام جمهوري اسلامي ايران صادر کرده است.

? نقطه بي‌نظير دنيا براي زندگي / عکس

اقتصاد ايران آنلاين: آيا از زندگي در شهر خود خسته شده‌ايد؟ چرا نقل مکان نمي‌کنيد؟

«تام دايکف»، نويسنده روزنامه «گاردين»، ? نقطه بي‌نظير دنيا را براي زندگي مشخص کرده است.

پورتلند، اورگان

«پورتلند» محبوبترين شهر «اورگان» و سومين شهر محبوب ناحيه شمال غربي اقيانوس «آرام» است. اين شهر تابستان‌هايي خشک و نسبتا گرم و زمستان‌هايي معتدل و مرطوب دارد. باغ‌هاي گل رز زيباي «پورتلند» سبب شده به آن «شهر گل‌هاي رز» نام دهند. «پورتلند» جزو شهر‌هايي است که براي محيط زيست اهميت زيادي قائل مي‌شوند. بازيافت و حفظ محيط زيست در آن ارزشمند است و مورد تحقير و تمسخر قرار نمي‌گيرد. مردم، بيشتر پياده و يا با دوچرخه تردد مي‌کنند. دوچرخه‌سواري از قسمت شمالي تا مرکز تجاري شهر حدود ?? دقيقه زمان مي‌برد. از اتومبيل به ندرت و براي مسافت‌هاي طولاني، مثلا تا ساحل يا کوه استفاده مي‌شود که حدود ?? تا ??? دقيه طول مي‌کشد.

سن پائولي، هامبورگ

بدون شک «هامبورگ» دومين شهر مهم «آلمان» پس از «برلين» است. اين شهر موقعيت جغرافيايي خوبي دارد و به درياي «بالتيک» نزديک است. بعلاوه پروژه «هافن سيتي» («هافن سيتي» نام جزيره‌اي بر رود «الب» است) هم در اين شهر در حال اجراست.

طبق اين پروژه، انبارهاي قديمي واقع در «هامبورگ» با ساختمان‌هاي اداري، هتل‌ها، مغازه‌ها و مناطق مسکوني جايگزين مي‌شوند. با وجود معماري عالي و محيط اجتماعي، خود «هافن سيتي» تا سال ???? براي زندگي پيشنهاد نمي‌شود، مگر اينکه عاشق جرثقيل‌ها و جليقه‌هاي ايمني باشيد!

اما «سنت پائولي» که در امتداد رود «الب» قرار دارد گزينه فوق‌العاده‌اي براي زندگي است و قهوه‌هاي خوب آن به تنهايي براي رقابت با «هافن سيتي» کفايت مي‌کند! دوچرخه‌سواري در «هامبورگ»، مخصوصا در امتداد رود «الب» بسيار رايج است و تنها با ?? تا ?? دقيقه رکاب زدن مي‌توان به مرکز شهر يا «هافن سيتي» رفت. هرچند زندگي در «هامبورگ» پرهزينه‌تر از «برلين» است اما اقتصاد در حال رشد و وضعيت شغلي مناسب، مزيت اين شهر نسبت به «برلين» محسوب مي‌شود.


ساحل شمالي، ماويي، هاوايي

اين مکان براي موج‌سواري و دستيابي به آرامش بي‌نظير است. ساحل شمالي «ماويي» جايي است که در آن ارتباطتان با واقعيت و دنياي بيرون گسسته مي‌شود. اين ساحل مملو از رستوران‌هاي قديمي، آبشارها، جنگل‌ها، مراکز موج سواري و اجتماعات نويسندگان و هنرمندان است.

آواکادو و گواوا در آن به وفور يافت مي‌شود. محيط اجتماعي بسيار گرم و دوستانه است و همه خيلي زود يکديگر را به نام مي‌شناسند. در «ماويي» حتما به يک اتومبيل احتياج خواهيد داشت زيرا فاصله تا نقاط مختلف، مثل فرودگاه، زياد است. ساحل شمالي «ماويي» مکاني است که معمولا ژاپني‌ها براي تعطيلات انتخاب مي‌کنند و مطمئن باشيد اگر جايي وجود داشته باشد که باعث شود ژاپني‌ها دست از کار بکشند و به استراحت روي بياورند حتما براي شما هم جذاب خواهد بود!

جيهانگير، استانبول

«ترکيه» به عنوان کشوري مرتبط با هر دو قاره «آسيا» و «اروپا»، داراي مناطقي با تفاوت‌ها و گاهي تناقضات بسيار است. «جيهانگير» در دهه گذشته تغييراتي چون رشد اقتصادي و بهبود سيستم حمل و نقل عمومي را تجربه کرده است. با اين وجود هنوز در اين شهر محله‌هاي «اورهان پاموک» ديده مي‌شوند که وقتي از آنها مي‌گذريد کارگاه‌هاي نجاري، انبارهاي دکمه و گاري‌هاي قديمي بستني را مي‌بينيد. اين محله ها هنوز ظاهري قديمي و باستاني و در نظر بعضي افراد کهنه و نخ نما دارند. مراقب باشيد در اين شهر ساختماني بسيار مستحکم انتخاب کنيد زيرا خطر زلزله وجود دارد.



سانتا کروز، تنه‌ريفه


محله‌هاي اين شهر قديمي و مربوط به سال‌هاي ???? تا ???? هستند اما بحران اقتصادي اخير هم اثراتي در شهر به جا گذاشته است. براي مثال، شرکت معماري «هرتزگ و دو مئورون» يک گالري هنري جديد و ميداني عمومي را طراحي کرده‌ و «سانتياگو کالاتراوا» بناي جالب «الزام» obligatory را خلق کرده است. اين شهر خالي از توريست آنقدر بزرگ هست که خسته کننده نباشد و به اندازه کافي کوچک است تا قابل اداره کردن باشد. «تنه ريفه» مناطقي پر از درختان پرتقال و قهوه‌خانه‌هاي تاريک و خواب آور دارد که معمولا پاتوق پيرمردان براي بازي دومينو است. بعلاوه سواحل معروف «تنه ريفه» (که احتمالا «لاس ترسيتاس» بهترين آنها است) براي ديدن مناظر مدهوش کننده و کوه‌هاي آن براي کوهنوردي، فوق‌العاده است.



عكس تكان‌دهنده از قتل عام سربازان سوري

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html